Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

«Να βρει την παλικαριά να παρουσιαστεί ο οδηγός που σκότωσε το παιδί μου»


«Να βρει την παλικαριά να παρουσιαστεί ο οδηγός που σκότωσε το παιδί μου»

Print
Πέντε ημέρες έχουν περάσει μετά την τραγωδία που γράφτηκε στον κόμβο του Σκαλανίου όταν ο 24χρονος
Λευτέρης Μαθιουδάκης άφηνε την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο έχοντας παρασυρθεί και στη συνέχεια εγκαταλειφθεί από το αυτοκίνητο του τον τραυμάτισε θανάσιμα. Ωστόσο μέχρι σήμερα κανένα στοιχείο δεν έχει προκύψει ώστε να φτάσουν οι αρχές στον εντοπισμό του οδηγού, με την αστυνομία να χαρακτηρίζει ζήτημα τιμής την ανεύρεσή του και την οικογένεια του άτυχου νεαρού να απευθύνει έκκληση σε όσους γνωρίζουν.
«Τον παρακαλώ, όποιος κι αν είναι, να βρει τη δύναμη και να έρθει στη Μάρθα να με βρει, να μου πει ένα συγνώμη, έτσι για την ανάπαυση του παιδιού μου», λέει ο τραγικός πατέρας και καταλήγει λέγοντας: «Έκανε το λάθος και εγκατέλειψε το παιδί μου, λάθος που ενδεχομένως να ήταν και μοιραίο για τη ζωή του. Ας βρει την παλικαριά να έρθει και να αναγνωρίσει αυτό του το λάθος. Τίποτε άλλο δε θέλω» ανέφερε μεταξύ άλλων σε δηλώσεις του στην εφημερίδα Νέα Κρήτη ο πατέρας του άτυχου νεαρού.
Το αγνώστου τύπου επιβατικό όχημα που προκάλεσε το τροχαίο πιθανόν φέρει ίχνη σύγκρουσης στο εμπρόσθιο μέρος. Ωστόσο από τις μέχρι σήμερα ενέργειες και αναζητήσεις της υπηρεσίας δεν καταστεί δυνατή η ανακάλυψη του άγνωστου δράστη. Οι έρευνες συνεχίζονται με την αστυνομία να ζητά την συνδρομή των πολιτών προκειμένου να έχει αίσια έκβαση η αναζήτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου